Scriptie

Het laatste halfjaar van leerjaar vier heb ik een afstudeeronderzoek gedaan. Dit onderzoek heb ik gedaan bij muziekopnamestudio LEF Studios, in Uden. Ik heb voor LEF Studios een onderzoek gedaan naar hoe zij zicht het beste kunnen positioneren op de markt. De hoofdvraag van mijn onderzoek was: Welke identiteitsaspecten van LEF Studios, waarin zij zich onderscheiden van de concurrent, motiveert de doelgroep van LEF Studios om gebruik te maken van de studio?

Dit heb ik onderzocht door interviews te houden met de doelgroep, de mensen die een muziekopnamestudio bezoeken om er muziek op te nemen. De interviews zijn gehouden om te onderzoeken wat de doelgroep belangrijk vindt bij het kiezen voor een studio. Voor de interviews ben ik op verschillende locaties geweest, wat leuk was om te doen. 

Nadat de interviews waren getranscribeerd en de resultaten waren geanalyseerd, is er uit gekomen wat de doelgroep belangrijk vindt bij een opnamestudio. Hier heb ik ook mijn advies op gebaseerd. Het gegeven advies is een persoonlijk advies voor LEF Studios. Daarom zal het hier niet besproken worden. 

Voorkant Scriptie
Voorkant Scriptie
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started